Z kalendarza

Dzisiaj jest
Piątek
19 kwietnia 2024
Imieniny obchodzą
Adolf, Adolfa, Adolfina, Alf, Cieszyrad, Czesław, Czech, Czechasz, Czechoń, Leon, Leontyna, Pafnucy, Tymon, Werner, Włodzimierz
Do końca roku zostało
257 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj565
mod_vvisit_counterWczoraj3230
mod_vvisit_counterW tygodniu15849
mod_vvisit_counterW miesiącu72028
mod_vvisit_counterOgółem8081080

Twoje IP: 18.119.110.134
,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

Myślą wiodącą projektu jest rozbudzenie  ciekawości  badawczej. Naukę uatrakcyjnią projekty, gry, konkursy i doświadczenia.

Zostaną stworzone własne gry matematyczne, które utrwalą tabliczkę mnożenia i poznaną wiedzę oraz odbędą się pokazy eksperymentów dla całej szkoły. Będą spotkania się z ciekawymi ludźmi. W ramach przedsięwzięcia uczniowie pojadą na wycieczkę do pracowni eksperymentalnej w Opolu.

Cele projektu:

1. wzrost kompetencji uczniów poprzez realizację działań ukierunkowanych na rozwijanie sprawności rachunkowych i manualnych, logiczne rozumowanie oraz prawidłowe wnioskowanie; wyrabianie intuicji matematycznej,

2. pogłębienie motywacji i pasji do nauki tego przedmiotu,

3. stymulowanie aktywności twórczej do stawiania hipotez i rozwiązywania zadań problemowych;

4. podejmowanie prac badawczych na kanwie hasła „Odkrywcy tajników matematyki”;

5. rozwój umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii – programy komputerowe, kalkulator, prezentacja multimedialna, fotografia cyfrowa, film itp.

6. przeprowadzenie konkursu / gry matematycznej; opracowanie zestawów zadań konkursowych / kart zadaniowych; opracowanie kryteriów oceny prac konkursowych / zasad gry;

7. budowanie wiedzy fizycznej i logiczno-matematycznej;